Madick

Trådstartare
Två väggar kommer vara svarta, detaljer i hela rummet kommer vara rött och guld. Vad ska jag välja för färg på de övriga två väggarna? Något ljust, men färg och nyans? Det är ett pojkrum. Håller på att spackla och ska börja måla i morgon så det börjar bli lite bråttom :D

Sv: Färgval

Beige? Är det tråkigt kanske? Hur gammal är pojken?

Känns kanske som att det blir för mycket med någon blå nyans, om det sen ska vara rött o guld, men jag är nog iofs ganska feg...

Jag hann måla innan ni svarade, men vi tänkte likadant. Det blev en beige färg som i dagsljus lutar åt grå men i kvällsljuset såg det nästan lite lila ut (det kommer jag inte säga till sonen...). Det svarta blev riktigt bra, var lite nervös över att det skulle bli för mörkt.

Snart klart, det ska målas ränder också!

Såhär blev det:

rum1.jpg

rum2.jpg

rum3.jpg

Jag känner mig väldigt nöjd!

Bara klurade :-) Först var jag inne på breda ränder horisontellt men fick inte ihop med hed de lodräta som skulle binda ihop i hörnen som jag tänkt (tänk trappsteg) så då vände jag bara på det och flyttade bort från hörnen. Bara jag får klura ett tag kommer jag på roliga saker.

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
891
Senast: Caoimhe
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 641
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar