Färghjälp på schabrak

T

Tican

Ska beställa minst ett, antagligen två, schabrak från HJ:s. :) Det ena ska jag ha på tävling och det andra på träning. Tänkte på ett i Champagne med silver passpoal och nån färg på kantband, och ett i grått, flaggblått eller grönt med nån färg på passpoal och samma färg på kantband.

Hästen är en brun D-ponny, dressyrsto. Svart sadel o träns.

:)

Bra! Ett champagne blir det iallfall. :)

Det andra:
Grå, rosa, grå med rosa brodyr? Blir det fint? Fast bara om den rosa är ljusrosa, är den det? :D

Flaggblå, vit, blåvit skulle vara fint också, då utan brodyr.

Champagne med brunt kantband, guld passpoal o brun brodyr, det är så jävla fint!
Så ser det ut Fast det ser vitare ut än vad det eg. är för att padden är så gul...
Annars är grått jättefint på bruna hästar :) Grått, svart o guld. Fast det kanske inte finns :p
Men inget rosa :crazy:

Ah! Snyggt. Haha okej inget rosa. Ett grått blir det nog också.

Men kan du säga mig .. på brodyr kan man ju välja Rakt eller I båge. Men snett då, så som du har?

Tror dom menar rakt när texten är broderad på det sättet.

Nä, kolla:
schabrak3.jpg

Där ser man ju hur I båge ser ut å så, men det är ju skillnad på Bellman och Trazan..? Fattar Noll.

jag har sett ett skitfint som jar har avrt på väg å köpa=)
créme färgat med rosa passpoal å grå kant å rosa brodyr!
as snyggt!!!!! :love:

De ena kan du ta, Champange med silver passpoal och vinrött kantband. Och de andra kanske Grått med silver passpoal och mörkblå kantband (eller mörkare grå.)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 937
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 490
Senast: Ajda
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025