Färgglad päls?

Snubbelfot

Trådstartare
På omslaget till senaste numret av Häst & Ryttare rider en tjej i en regnbågsfärgad långhårig pälsanorak. Bilden hör till ett reportage om kadrilj på Ekerö ridskola.
Är det någon som vet var anoraken - eller den flerfärgade pälsen, om de sytt kläderna själva - kommer från?
 
Sv: Färgglad päls?

Jag fastnade oxå för den färgglada pälsen på omslaget.
Läser man artiklen så verkar det som om att dom sytt
dräkterna/kläderna själva.:idea:
Men färggrann var den!! :banana:
 
Sv: Färgglad päls?

Läser man artiklen så verkar det som om att dom sytt
dräkterna/kläderna själva.:idea:
Ja, litet grävande ger beskedet att dräkterna är sydda av en mamma till en av deltagarna. Så det blir väl till att kolla runt bland tygbutiker helt enkelt. :)
 

Liknande trådar

Fritid (Obs, texten nedan handlar om att skaffa "skinnfäll" av bortgånget husdjur utifall någon inte vill läsa om det och ni kan undvika...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 306
Senast: Liten
·
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 003
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag har en fundering. Jag skaffade en medryttare till vårt sto som stått med dräktig och haft föl innan. Så vi letade medryttare då jag...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 890
Övr. Hund I och med att jag har två hundar som är lite speciella så väcker dom uppmärksamhet överallt i princip. När puffen var helpälsad så blev...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
12 826
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp