Sv: Färgerna flödar, Gunnar har vårkännslor!
Personligen tycker jag att dessa grå fält som är lite här och var är lite tråkiga. Tex är rutan som ploppar upp precis när man loggar in (innan man blir vidareskickad till startsidan) helt grå. Bakgrunden är grå, fältet överst i rutan är grå så hela den rutan blir jättetrist. Samma sak med fältet över Snabbsvar som också är grått, det smälter liksom in i bakgrunden i mitt tycke. Om den sedan är rosa eller grön spelar mig inte så stor roll, men just denna grå tycker jag är väldigt trist. För visst har den varit lite mer färgglad förut?
Jag ser också gärna klickade länkar gröna istället för grå - det blir lite mer glatt. Den gröna som var på "oklickade" länkar häromdagen var väldigt fin. Tyckte för övrigt inte att det var något fel med annan färg än blå på länkar, men har gärna omvänt i så fall, dvs rosa på oklickade och grön på klickade länkar. Men folk generellt sett kanske föredrar blå länkar.
Måste förresten säga att jag verkligen gillar att Kontrollpanelsfältet är rosa, det blir en fin färgklick och det är lätt att finna den vilket är smidigt eftersom jag använder just Kontrollpanelslänken mycket.