Färger i stall! Skriv:D

S

suss44

Hej ! Vet inte om tråden ligger rätt men men..Jag ska måla om i mitt stall och undrar om ni har några förslag på förger?:) Det är ett litet stall med bara 2 boxar och en spilta..Hade tänkt och kankse måla halva väggen nån färg och översta väggen vit.Vad tror ni om det?
Vad är det för färger i ert stall=)
Det får bara inte bli för mörkt..

Skriv alla snygga färg kombinationer ni vet kommer vara snyggt;)

Sv: Färger i stall! Skriv:D

Vi har målat om i vårt stall och valde en gråblå färg till nedre delen (storm tror jag att kulören hette) och vit då till övre. Blev skitsnyggt om jag får säga det själv. :D

Den grå färgen kan man nog säga har samma färg som ovädersmoln. Men det bli inte mörkt i stallet, mindre flugor verkar det vara också. :bump:

Har tyvärr inga bilder att visa.

Sv: Färger i stall! Skriv:D

I vårt stall har vi:
brun "under" vägg och vit "över" vägg
Själva box väggarna är bruna,bågot lasyr liknande(alltså inte helt täckande)
sen är själva plåten/stålet delarna gröna...

Bild..här ser men ungefär hur det ser ut över allt:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 307
Senast: Freazer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 572
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar