Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej ! Vet inte om tråden ligger rätt men men..Jag ska måla om i mitt stall och undrar om ni har några förslag på förger? Det är ett litet stall med bara 2 boxar och en spilta..Hade tänkt och kankse måla halva väggen nån färg och översta väggen vit.Vad tror ni om det?
Vad är det för färger i ert stall=)
Det får bara inte bli för mörkt..
Skriv alla snygga färg kombinationer ni vet kommer vara snyggt
Vi har målat om i vårt stall och valde en gråblå färg till nedre delen (storm tror jag att kulören hette) och vit då till övre. Blev skitsnyggt om jag får säga det själv.
Den grå färgen kan man nog säga har samma färg som ovädersmoln. Men det bli inte mörkt i stallet, mindre flugor verkar det vara också.
I vårt stall har vi:
brun "under" vägg och vit "över" vägg
Själva box väggarna är bruna,bågot lasyr liknande(alltså inte helt täckande)
sen är själva plåten/stålet delarna gröna...
Bild..här ser men ungefär hur det ser ut över allt:
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Gravid - 1år Nu är jag inte jätteinsatt, men min vän hade lite liknande som du. Eftersom det knappt kom fram några bra ägg att sätta in valde man att...