Färgade stigbyglar

S

Shikira

Hej!
Har sett ett par über snygga färgade & ledade stigbyglar som jag bara MÅSTE ha! Problemet är bara att jag inte vet vart jag får tag på sådana:( dom jag har sett finns i guld,rött och blått (Dom som är ledade) Sen har jag sett ett par andra stigbyglar som är färgade men det finns 3 "hål" där man sätter stiglädret i beroende på possition, Skulle JÄTTE GÄRNA vilja på webb adress på vart jag kan få tag i sådana.
Mvh Hoppryttaren:)

Sv: Färgade stigbyglar

ponnyprakt har färgade stigbyglar, sen om det är samma som du tänker på vet jag inte. :d

På mina står det Intec, har gjort på alla andra jag sett också.

Det är sånna jag har också, ofärgade i silver med grått ledat, men de finns i färg också.

Jag hittade till och med en bild, mycket välkomponerad på min 2,5-åring :p

15897676.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 726
Utrustning Jag har problem med knän och fotleder, får en malande smärta runt knäskålen, och i bland även fotknölen. Har relativt långa stigläder...
Svar
15
· Visningar
1 878
Senast: WBanna
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 221
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCVII