Sv: Färgade papper
Charon är en ganska renodlat dressyrstammad häst. Medan stoets stam klingar mer hoppning i mina öron. Jag kan också tänka mig att hon är av lite grövre modell (lägg gärna in en bild så man slipper gissa) och Charons pappa Rubinrot är grov, nej det skulle inte blir bra. Jag skulle leta efter en ädlare hingst med bra hoppning (eller multitalang). Sen skulle jag vara noga med att det inte finns Jovial i stammen :-) Kanske Jaguar Mail (mkt fullblod i honom) eller Acacio (som vanligt föreslår jag honom...och nej, jag har inget med Askö att göra !). Eller Roven (Flyinges nya fbl hingst). Det bästa vore om du skrev ut lite mer info om stoet, vad som är hennes plus och vad som är minus. Vad hon har presterat och gärna en bild.
På det andra stoet, egentligen samma sak där. Har du bilder samt lite för och nackdelar så är det betydligt lättare.
Jag måste ju erkänna att jag inte gillade Charon speciellt mycket, jag tycker att han var lågställd och lång i ryggen. Det finns massor av hingstar som jag tycker är finare. Channon tex som har Rubignon som pappa (som i sin tur har Rubenstein - samma som Rubinrot....ja du ser lite släkt är de) Channon har dessutom både lite egna prestationer och endel avkommor som tydligen visat sig vara lätta i typen och med bra gång.