Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi slog till med röd därför att det är så himla läckert på skimmel helt enkelt
Tänkte dock tona ner oss lite till denna säsong eftersom vi såg ut som ett farande lingon förra året. Less is more.... Eller?
Jag är inte bara gammal, jag är gammalmodig också.
Min häst är så vacker att det är den som ska synas, inte utrustningen.
Jag kör med svart, helst matt, glansigt är för flashigt.
L.
Åh! Orange är ju så himla döläckert!!!
Jag är minst sagt lite [läs: mycket!] sugen på att ha ett orange på vintern... skulle ju matcha min vinterridjacka så ypperligt!
(eller kanske köpa ny jacka som matchar byxorna och sedan matcha det med ett neongult träns???)
Instämmer - rött är läckert på skimmel! ;-)
Din bild är för övrigt mycket läcker också!!! Hela naturen och skimmeln i samma färg - superfin!! :-)
(och det är alldeles lagom med rött! Bra matchat, tycker jag) :-D
Kul tråd! Vi har lila som blivande tävlingsfärg. Har inhandlat ett lila träns och distansridbyxor med lila revärer och lila tröja. Sedan måste jag ju hitta ett lila schabrak.
De luras!
De kallar den lime men det är samma som den neongröna (även enligt färgkoden). Inte vad jag söker.
Har hittat ett i Australien men vet inte material eller exakt färg. Dessutom hutlöst dyrt o då är det inte roligt längre.
// Linda
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.