Färg på eran utrustning

cowgirl81

Trådstartare
Tänkte vi kunde ha en tråd där ni visar upp färgen på era ekipage. jag kommer ha svart westernsadel och cerise träns, filt och brösta. Kan slänga in bild på tränset och bröstan.
Tränset

Bröstan

:) Längtar tills jag får hem en svart eller en helt vit häst. :) kan nog bli snyggt med den färgen då.

Sv: Färg på eran utrustning

Guuu så gräsliga grejjer...:eek:

Men fräckt i rätt sammanhang... Du skall rida Barrel och PB gissar jag :rofl:

//Waern

har sett dina saker innan! och jag fullkomligt :love: det! (såvida du inte har det på en fux)..

men en fråga som jag kan stälal här då, får man ha ickeläder-träns på westerntävlingar? köpte nämnligen nyligen ett finfitn komiträns som ponnyn var snygg i.. fast det är ju grimma på så dtekanske räknas som nosgrimma och det få rman inte ha eller???

Ne skogsluffsa, Är ingen tävlingsmänniska. :) kanske provar trailbana. :)
lobell
Nja inte riktigt men rosa passar ju inte så bra på fux :)

Jo jag gillar starka färger. :) Ska se om jag kan hitta en westernpad eller filt med liknande färg :) Angående så vet jag inte, kanske nån som har koll på. Ska dock inte tävla :)

Saddle Outlet har en svart sadel med rosa detaljer.
Milsta Western supply har en showfilt i rosa och svart, i samma ton som dina saker.

Inte min färg, men kan vara gulligt på vita små ponnys.

Senast ändrad:

Synd den sadel inte passar islandshäst bara. :) har dom det måste jag kolla.

Ne vill gärna ha islandshäst. Kan tänka mig tinker också. Men ingen över 150 i manken. :) Helst inte över 145 heller. Är lite rädd för höga hästar.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 030
Senast: Liran
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 854
Senast: Voeux
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 241
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?