Färg i era vardagsrum/tv rum

Sv: Färg i era vardagsrum/tv rum

just nu känns det som jätteskillnad...haha..

van att bo i mörk skog o helt pöstligt har man gatubelysning.
får se hur länge man stannar här

Är du i krokarna av Edsvalla nån gång kan du ju kika in och kolla på min färgsättning i vardagsrummet. ;)

haha...fårla göra det.
nu slipper Ö&B mig som stamkund också.
jag höll nog på o handla bort hela deras sortiment. :D

Helt fel var ju inte gärgen, tänkte lite indiskt/rustikt då jag såg bilderna.... men nog finns det finare färger, allt beror ju på vilken stil man har :)

Någon beige färg kanske med en fondvägg på ngn vägg (tex den vid soffan), någon mörkare brunt eller kul tapet. Liva upp det lite med tyg och skoj lampor kanske? :)

ja tapeten är okey i sig själv, men färgen är jätteful!
som tur är så är det målartapet, så mönstret kan va kvar men få ny färg.

lite off topic, men när du ändå är i tråden.
är det din häst som flyttat till stallet vid svängen?
vid terrängskogen alltså.
har stått en ensam häst där säkert över ett halvår och helt plötsligt står det massa pållar där och en är ju lik din :laugh:

Tyvärr inte, kärringen är fortfarande kvar hos syrran i Gustava.
Skulle gärna ha ner henne hit men vet inte om jag vågar flytta henne i dagsläget.
Har precis varit och UL'at henne på 90 dygn och fått konsterat att hon fortfarande är dräktig. :D

väggarna är ljus rosa, väldigt behaglig ton. Listerna är mörkbruna och takbjälkarna (jag bor på övervåningen så de ger sånna trevliga detaljer) är grå. Golvet är lackat furugolv o taket är obehandlad furupanel (skulle gärna lasera det vitt men eftersom jag hyr min lägenhet så känns det som jag inte orkar)

Har fotat vardagsrummet nu.

Fondväggen är ljugfärgad och övriga tre ljust ljust grå.

IMG_6433.jpg

IMG_6434.jpg

IMG_6435.jpg

Liknande trådar

Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 874
Senast: tuaphua
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 598
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: nyttnick
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024