Farceur´s Fool´s Gold...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ikaros227
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 171
Status
Stängd för vidare inlägg.
I

ikaros227

Är det någon som sett hans avkommor eller träffat honom? Hur länge har han varit i Sverige? Vet du något så berätta.... SNÄLLA!

Sv: Farceur´s Fool´s Gold...

Tror att han kom till Sverige hösten 2005, men jag kan ha fel.
Har sett honom på hingstvisning och blev då inte särskilt imponerad, men han ska tydligen ge avkommor som är bättre än han själv (har dock inte sett några live, bara på bild).
Harryhook har betäckt med honom i år vet jag.

Här kan du hitta mer information om honom:
Harby Gård
Ice Morgans

Tittar man på resultaten på SH (bruksprov eller avelsvärdering) så fick han väl inga lysande resultat direkt.

Men det verkar som om han är ganska användbar?? Skall försöka få se honom live...

Det beror på vad du menar med användbar? Användbar i aveln eller användbar som i mångsidig? Det sistnämnda är de flesta morgans.

Tråden är dubbelpostad, det är inte tillåtet. Diskussionen får fortsätta i den andra tråden...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 449
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning Är det någon här som kör jaktträning med en utställningsgolden? Jag har en goldentik från utställningslinjer, men jag skulle säga att...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Masse
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 270
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 204
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka