får min valp snart!

T

Tovanlovan

Va å kollade hos en uppfödare igår och tingade en liten hanvalp! Han är världens sötaste lilla hund. Är av rasen cavalier king charles spaniel och nu undrar jag om det finns någon annan här som har en sådan? skulle isåfall vilja se lite bilder...



(blev så glad så jag va tvungen å skriva av mej, längtar!! )
 
Sv: får min valp snart!

Grattis till valpen:) Här har du en till som längtar:angel: :love: Vi får våran lilla tjej i slutet på nästa vecka om allt går bra på vet. bes.
Visst är det urtrist att gå och vänta:crazy: Fast "den som väntar på nåt gott..."
 
Sv: får min valp snart!

Tack så mycket! vad är din hund för ras då?
 
Sv: får min valp snart!

Neej.. glömde kameran hemma, men sen får ni se bilder när jag fått hem honom :D
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 780
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 185
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 237
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp