Humelibumlan
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du nej.. men STC då?Lines skrev:Ser ingen orsak till varför inte.
Tänkte mest på att enligt STC får man inte tävla med bett som har fler delan än 3 (fritt citerat) och jag vet inte om "tungplattorna" räknas som en egen del...Lines skrev:Nja,men det finns ju ett annat med samma princip,Dr.Bristol tror jag det heter.Skillnaden är väl den där tunggrejen.Men det är ju inget som inverkar negativt.
Men accepterar hon inte tungband,eller varför voill du ha det här?
18 mm är väl inte så himla tjock eller?Jamtland skrev:Har ett sådant som vi rider "Stora Maran" på ibland. Bra för att dom inte får tungan över bettet, men dåligt för att dom är för tjocka och milda. Vad STC säger vet jag inte.
Jenny
Deb accepteras inte.. :smirk:Mumorsan skrev:Jag tror inte att det är godkänt...
jag har för mig att även "tungdelarna" räknas som delar!
Men eftersom hon gör så där, och nästan stryper sig... varför har du inte pullburk, då?
Jo, jag fick tag på en linjal... :smirk:Cilva skrev:18mm är tjockt, 12 el 14mm är bättre.
Jag tycker spontant att mittdelen på bettet på bilden är för lång, det klämmer åt om lanerna. På många hästar iaf, men det kan ju passa din häst.
Har du provat med ett löst tungfelsgummi på hennes vanliga bett? Billigare än ett helt nytt bett.
martha skrev:är hon inte lite bortskämd det lilla monstret bara...en smäll i arselet och varsågod att acceptera