Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, i dagsläget så benämns hus som har lite större tomt än normalt som gårdar för att de ska locka mer intressenter. Vilket jag tycker är lite fel, för det lurar dom som kanske trott dom köpt en gård för att ha djur och sen inser att "nä, den här "gården" va för liten".
Måste bara få säga att jag tycker det är väldigt dyrt för så lite.. hade det vart massa hektar till så hade jag kunnat förstå det. Det är knepigt att priserna kan skilja så mycket beroende vart i detta avlånga land man bor i.
Tack. Tänkte faktiskt på din gårds/hustråd när jag tänkte igenom detta. Att man kan ändra mycket förutom läget.
Jag tror att jag kommer att hitta något bra i vår, men som säkert alla som läst den här tråden förstått så var det hårt att åka ifrån just det här stället. Det trillade några tårar i bilen på väg därifrån.
Helt seriöst så tycker jag att är man så korkad att man inte vet vad man köper så får man faktiskt skylla sig själv. Hur stor areal och vilken typ det är står ju att läsa innantill i objektsbeskrivningen så ingen kan känna sig lurad vid ett tillträde.Tja, i dagsläget så benämns hus som har lite större tomt än normalt som gårdar för att de ska locka mer intressenter. Vilket jag tycker är lite fel, för det lurar dom som kanske trott dom köpt en gård för att ha djur och sen inser att "nä, den här "gården" va för liten".
Priset var inte en avgörande faktor.
Hasselbacken där är fin!