M
My Beauty
Får jag tävla dressyr på detta Pannbandet??? Satt nämligen och läste TR och är osäker på de där med Diskret utsmyckning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det läder bakom utsmyckningen så får du tävla på det
Tack så mkt för svar
Är det läder bakom så är det OK. Var på en tävling i höstan där överdomaren inte tyckte att min nya snygga OS pannband var diskret. Under vilken sten har hon sovit senaste året. Alla har ju såna och det är läder på baksidan.
Får jag tävla dressyr på detta Pannbandet??? Satt nämligen och läste TR och är osäker på de där med Diskret utsmyckning
Sa du inte köpa dig ett mindre pannband?
D ser lite stort ut säger jag
Är det alltså så att manfår ha blingade pannband bara det är läder på baksidan? Var hittar man alla såna regler? Tr?
Är det läder bakom så är det OK. Var på en tävling i höstan där överdomaren inte tyckte att min nya snygga OS pannband var diskret. Under vilken sten har hon sovit senaste året. Alla har ju såna och det är läder på baksidan.
Ska själv köpa ett OS-pannband snart, men ska jag ha vitt eller guld till en skimmel?