Får jag tävla Dressyr med detta pannbandet??? HJÄLP

M

My Beauty

23448072.jpg

Får jag tävla dressyr på detta Pannbandet??? Satt nämligen och läste TR och är osäker på de där med Diskret utsmyckning :crazy:

Sv: Får jag tävla Dressyr med detta pannbandet??? HJÄLP

Är det läder bakom utsmyckningen så får du tävla på det:)

Är det läder bakom så är det OK. Var på en tävling i höstan där överdomaren inte tyckte att min nya snygga OS pannband var diskret. Under vilken sten har hon sovit senaste året.:D Alla har ju såna och det är läder på baksidan.
037.jpg

Är det läder bakom så är det OK. Var på en tävling i höstan där överdomaren inte tyckte att min nya snygga OS pannband var diskret. Under vilken sten har hon sovit senaste året.:D Alla har ju såna och det är läder på baksidan.
037.jpg

:rofl::rofl: Vad hände då?

23448072.jpg

Får jag tävla dressyr på detta Pannbandet??? Satt nämligen och läste TR och är osäker på de där med Diskret utsmyckning :crazy:

Sa du inte köpa dig ett mindre pannband?
D ser lite stort ut säger jag

Är det alltså så att manfår ha blingade pannband bara det är läder på baksidan? Var hittar man alla såna regler? Tr?

037.jpg

Jättesnyggt ekipage för den delen! Jag tycker att det är rätt diskret ändå även om det är jätteblingat, men varför ska man inte få ha det i dressyr undrar jag? Pannbandet är i princip det enda man kan blinga på en dressyrhäst ju så dem borde ändra TR, lite fint ska det få vara tycker jag!

Jag håller med, hur fjantigt får det eg vara i dressyr-tr? Vad skulle pannbandet göra för att "påverka" uppvisningen, finns ju inga fula pannband som stör direkt :S Huvudsaken är väl att man gör en snygg uppvisning med kavaj o standardutrustningen. Men att göra regler om pannband är att gå för långt... Ska själv köpa ett OS-pannband snart, men ska jag ha vitt eller guld till en skimmel?

23448072.jpg

Så länge det e läder "under" utsmyckningen så är det OK:bump:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 314
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur