Får inte hämta min häst

Sv: Får inte hämta min häst

KL

Nu är hästen äntligen hemma!! Allt gick lugnt till även om det kändes ANINGENS spänt. ;)
SÅ har också fått sina pengar från FVs mamma. Så det var ju bra för dem.

Jätteskönt att få hem honom!! tack för ert stöd!!

Härligt!
Var nu noggrann nästa gång du lånar ut hästen och kolla noga upp fodervärden, kolla skulder hos fogden (även unga personer tar SMS lån som de inte kan betala...), gör en kreditupplysning hos UC eller be att få se anställningskontrakt eller senaste tre lönespecifikationerna för att säkerställa att fodervärden kan betala för hästen på lång sikt.
Bara ett tips! ;)

Lycka till! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 528
Senast: sorbifolia
·
Ekonomi & Juridik Hej, liten fråga. Jag har hyrt ett stall där jag haft 2 månaders uppsägningstid med inackorderade, men sedan blivit uppsagd med...
2
Svar
33
· Visningar
5 453
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Hej på er! Jag har en liten hypotetisk fråga. Jag har lite funderingar på att ev låna ut min ena häst på långtidsfoder då jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 276
Senast: axel
·
Hästmänniskan Vet inte om detta hamnade i rätt forum - om inte så får moderator ta och flytta tråden! :) Bakgrund: Vår familj (min mamma, pappa och...
Svar
0
· Visningar
960
Senast: Sansko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp