Har du fått någon förklaring?Vi har nu fått kontakt! Tack för förslagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått någon förklaring?Vi har nu fått kontakt! Tack för förslagen.
Om du har tillgång till jurist via dina föräldrar. Be en av dem ringa och säga ungefär, mitt namn är advokat XXX jag agerar på uppdrag av Narcissa. Du har inte varit anträffbar och uppfyllt villkoren för ert avtal, blablabla. De flesta människor blir stressade av att bli kontaktade av advokater. Eller ännu bättre be dina föräldrars vän skriva med brevpapper med firmans namn. Understryk att fodervärden ska kontakta dig snarast möjligt och att du väntar att hen ska hålla vad ni avtalat om.
Åk också dit själv ASAP så du ser att föl och sto är ok. Men var bara försiktig så du inte kan anklagas för intrång.
Mer eller mindre trovärdig kanske. Huvudsaken är att vi har kontakt och rett upp vissa saker.Har du fått någon förklaring?
Är sto och föl okej?Mer eller mindre trovärdig kanske. Huvudsaken är att vi har kontakt och rett upp vissa saker.
Ja det är de. Ska snart hälsa på.Är sto och föl okej?
Ja det är märkligt. Jag är bara glad över att ha fått kontakt.Skönt att du har fått kontakt, men skulle precis som du vara sjukt sur över att personen verkar ja blockat ditt nummer.
Vad tråkigt att det blev såhär. Har hon inte svarat alls?Jag har även skickat till henne att jag kommer gå vidare med detta. Fy fan. Hur kan hon vilja sätta sig själv i en sådan sits.
Jag har även skickat till henne att jag kommer gå vidare med detta. Fy fan. Hur kan hon vilja sätta sig själv i en sådan sits.
Det är nog inte lagligt.Kan du inte bara hämta din häst?
Kan du inte bara hämta din häst?