Får arrangören ändra förutsättningarna för tävlingen dagen innan?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Sofia_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 385
S

Sofia_

Jag undrar om någon vet om arrangören har rätt att ändra förutsättningarna för tävlingen dagen innan? Det gäller en dressyrtävling som enligt propositionen skulle gått utomhus. Nu dagen innan tävlingen har arrangören skrivit på sin hemsida att tävlingen flyttas in i ridhuset istället.

Problemet är att min häst blir otroligt spänd i ridhus och jag skulle aldrig anmält mig till tävlingen om jag visste att den skulle gå inomhus. Vet någon om jag har möjlighet att få tillbaka min anmälningsavgift?

Sv: Får arrangören ändra förutsättningarna för tävlingen dagen innan?

Ja möjligheten att stryka sig pga det brukar erbjudas. Har du ringt och frågat?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 891
Senast: Edla
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som... 2
Svar
39
· Visningar
11 129
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
11 894
  • Artikel Artikel
Dagbok Har sysslat med hästar i över 30 år och varit en riktig hästnörd större delen av dem. Hade ett uppehåll efter gymnasiet på 6 år och... 2
Svar
30
· Visningar
4 597
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka