Fånga hästen i hagen

Sv: Fånga hästen i hagen

Anja586 skrev:
jaaaa marijaaa....... som du säkert såg så såg du att jag skrev att det säkert skulle missuppfattas, med det trodde jag att ni fattade att jag itne behövde dina kommentarer på det! jag skrev också att det var svårt att förklara och bara jag var där inte du och jag vet bättre än du eftersom jag känner hästen.

men orka hålla på så här. onödig kommentar bara.

uppenbarligen var det fler än jag som reagerade på ditt inlägg. Jag skulle aldrig uppfatta ett sådant beteende som lek utan snarare fräckhet. Hästen kan inte tänka "nu ska jag leka lite med min matte".
det var därför jag reagerade på ordet lek.

Sen tycker jag att när man väl släppt hästen i hagen och talat om att den är fri att gå så ska det vara hästens frizon.

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 186
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 666
Senast: jemeni
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama