Fång-verkning

Sv: Fång-verkning

ursäkta,men det ser inget vidare ut.Har du en utbildad hovslagare som hjälper dej?

Jag måste hålla med SAILA. De där hovarna ser inge vidare ut. Når strålen ens ner till marken med dessa höga trakter. Har själv en fång ponny som är verkad enligt vildhäst metoden och det viktigaste är ju att strålen måste hjälpa till att ta upp belastningen ( plus att ta bort i tån naturligtvis).

Sv: Fång-verkning

Jag måste hålla med SAILA. De där hovarna ser inge vidare ut. Når strålen ens ner till marken med dessa höga trakter. Har själv en fång ponny som är verkad enligt vildhäst metoden och det viktigaste är ju att strålen måste hjälpa till att ta upp belastningen ( plus att ta bort i tån naturligtvis).

Då får ni tycka vad ni vill för nu tänker jag inte svara på denne tråd mer.
Jag litar på det Mikael Westberg säger och vad han gör och ni får säga vad ni vill för jag bryr mig inte då detta inte leder någon vart.

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 129
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 178
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
382
Senast: animalasia
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka