Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
BRAVO ALLIHOPA !!!
Tråden är ju jätte intressant och kunskapsgivande,,, en av dom bättre på Buke..
FORTSÄTT!!!
Som kan bero på vad ägaren stoppar i hästen.eller ja 99% av fallen är det nog så.Vi människor styr ju helt och hållet intaget för vad hästen stoppar i sig. vilket i sin tur leder till en störd tarmflora.sen har jag hört från många att fång beror ig på en obalans i tarmen/magen i grund och botten
Som kan bero på vad ägaren stoppar i hästen.eller ja 99% av fallen är det nog så.Vi människor styr ju helt och hållet intaget för vad hästen stoppar i sig. vilket i sin tur leder till en störd tarmflora.
Nu pratade jag om fång överlag.Och fång kommer ju även vintertid/höst.ja men om det är på betet problemet e så är det oftas att tarmen inte kan ta hand om gräs som har väldigt mkrt enegi
En allmän fråga till alla som har eller har haft problem med fång.. Vilket kraftfoder fodrar du med och vilka utfodringar gör du i kg med detta foder utifrån den träning/tävling din individ utför.
Inget kraftfoder alls. Rids ca 45 min 5 dagar i veckan.En allmän fråga till alla som har eller har haft problem med fång.. Vilket kraftfoder fodrar du med och vilka utfodringar gör du i kg med detta foder utifrån den träning/tävling din individ utför.