Fiorano
Trådstartare
Ja,ungefär så känns det. Fick mitt fullblod i juni förra året, då var han precis nyvaccinerad veckan innan, så jag tänkte inte mer på det... I dagarna kollade jag dock på vaccinationsintyget och det visade sig vara andra sprutan i en ny grundvaccinering han hade fått... Tydligen hade ägarna missat att vaccinera 2005 och därmed fått göra om proceduren... Detta missade jag när jag som hastigast kollade igenom det när jag fick papperna eftersom han från det att han var ett år (f-98) är vaccinerad en gång i halvåret, såg bara att det var många vaccineringar och kollade inte datumen... Suck.
Nu till frågan, måste man vaccinera fem månader efter andra "grundsprutan" med alla preparat? Eller kan det vara så bra att det räcker med en gång om året... (vet att jag griper halmstrån, men jag är så frustrerad över mig själv...)
Nu till frågan, måste man vaccinera fem månader efter andra "grundsprutan" med alla preparat? Eller kan det vara så bra att det räcker med en gång om året... (vet att jag griper halmstrån, men jag är så frustrerad över mig själv...)