Fälttävlansprogram

G

gadden

Hej! Är det någon som har dressyrprogramet Lätt klass för häst. Det är 2001 års program jag söker.
Sen kan jag passa på o fråga ifall någon startat på Borås lätta bana? Jag har tävlat några debutant och tänkte testa på lätt klass nu.

Sv: Fälttävlansprogram

gadden skrev:
Hej! Är det någon som har dressyrprogramet Lätt klass för häst. Det är 2001 års program jag söker.
Sen kan jag passa på o fråga ifall någon startat på Borås lätta bana? Jag har tävlat några debutant och tänkte testa på lätt klass nu.

www.stallbacken.com

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Ketrawzc
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 366
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar