Fälttävlansprogram

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare gadden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 838
G

gadden

Hej! Är det någon som har dressyrprogramet Lätt klass för häst. Det är 2001 års program jag söker.
Sen kan jag passa på o fråga ifall någon startat på Borås lätta bana? Jag har tävlat några debutant och tänkte testa på lätt klass nu.

Sv: Fälttävlansprogram

gadden skrev:
Hej! Är det någon som har dressyrprogramet Lätt klass för häst. Det är 2001 års program jag söker.
Sen kan jag passa på o fråga ifall någon startat på Borås lätta bana? Jag har tävlat några debutant och tänkte testa på lätt klass nu.

www.stallbacken.com

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Ketrawzc
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lady_S
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 506
Senast: hhere
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
872
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka