Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är Nynäs terrängbana vid Enköping.@Houdinie Där har jag tävlat med Grå! Minns inte vilken klubb som har tävling där dock...Eskilstuna?
Åh vad roligt det ser ut! Duktiga ni!Igår var vi på vår andra terrängträning någonsin, och första för 2016.
Jag har anmält mig och Ariel till terrängträning 28-29/5. Har ångest då ffa jag är i så sjukt dålig form.
Samtidigt vill jag inte sätta igång med träningen för snabbt heller, så jag blir skadad.
Ah det reder sig nog sålänge det inte är hästen som är i dålig form Var ska ni?
Du menar att det är ok att stanna och flåsa i tio minuter?
Se till att hamna i en större grupp så det blir lite väntetid mellan hoppen , och är det en liten grupp så kan man stanna till och diskutera lite med tränaren om hur man ska tänka och göra .Du menar att det är ok att stanna och flåsa i tio minuter?
Vi åker till Timrå.
Du menar att det är ok att stanna och flåsa i tio minuter?
Vi åker till Timrå.
Tänker på det? Höften framåt och tuttarna uppåt!!Däremot har jag börjat leka fällkniv i galoppfattningarna, tips på hur jag skärper mig?
Sitt ner och gör snofsig dressyr fattning med näsan i vädret och spänn ut de krampande magmusklernaVill bara säga att det fungerade dåligt att fixa utrustningen för att få paus... Testade på hoppträningen idag och jag skulle typ behöva sitta av och sadla om för att flåsa färdigt.
Däremot har jag börjat leka fällkniv i galoppfattningarna, tips på hur jag skärper mig?
Jag har aldrig haft brodd på terrängträning, även efter regn så har vi klarat oss . Hoppar iofs bara ponny hinder men rider man ngt så när balanserat så är det inga problem.Jag ska på första trängträningen nånsin En tanke som slagit mig är hur man gör med brodd? När och vilken typ?