the_connemara
Trådstartare
Det finns 90-klasser nästa år också
Ergo!
Ergo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ergon är svår att rida i, passar ofta hästarna jättebra men svår att få skänklarna rätt i. Prova Amerigo istället.Det finns 90-klasser nästa år också
Ergo!
Ergon är svår att rida i, passar ofta hästarna jättebra men svår att få skänklarna rätt i. Prova Amerigo istället.
Vill du, får du gärna prova min Meredith, jag använder den ju ändå inte så mkt för tillfället.Jag hade hoppats så på att det skulle vara en sadel jag fick balans i mtp deras marknadsföring men det är väl ngt jävla fel på mig.
Amerigo var bäst sist men då vägrade hästen gå. Men ska absolut testa igen
Har väldigt svårt att tro att en Prestige skulle passa connemarans pålle. Den borde vara för svängd i bommen.Vill du, får du gärna prova min Meredith, jag använder den ju ändå inte så mkt för tillfället.
Är rookie på detta, och vill ha en ordentlig hjälm!
Vad har ni för några?
Funderar antingen på Gatehouse rxc1 eller Backontracks nya - åsikter?
Har väldigt svårt att tro att en Prestige skulle passa connemarans pålle. Den borde vara för svängd i bommen.
Isåfall var stoppningen konstig på den DJ:n för de är inte svängda. Passar oftast till raka/normala hästar medan om du "klär av" vilken prestigebom som helst är den i grunden svängd. Connemarans ponny är rak.