Fälttävlanskurser för vuxna

Sv: Fälttävlanskurser för vuxna

Jag har varit där så många gånger så kommer inte riktigt ihåg vilken av kurserna det var, men jag vet att det varit helt gröna hästar (som aldrig sett ett terränghinder) med på UJs kurser. Men så var det väldigt modiga hästar som gick på allt på första försöket så det var aldrig något problem/störmoment.

Bra! Tror inte det ska vara några problem. Senaste terrängträningen hade han färre stopp än flera av de mer rutinerade hästarna. Men det är skönt att gå varsamt fram med en orutinerad häst :)

Tack vare lite oväntad återbetalning på skatten blir det nu en kurs på detta härliga ställe för UJ! Ser fram SÅ mycket mot det, tack för alla tips! :)

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 119
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 934
Senast: Zaria
·
Avel Jag är lite i jakt på efter ett nytt sto att avla på, det är ju så roligt att man inte kan sluta! Jag hittade en väldigt fin D-ponny som...
Svar
4
· Visningar
2 162
Senast: Maja_Kandi
·
Hundavel & Ras Nybliven bukefalist här! Ber om ursäkt ifall trådar av detta slag inte uppskattas men jag hittade ingen liknande. Jag tänkte be er...
2
Svar
37
· Visningar
4 231
Senast: Eira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar