Fälttävlanskort

N

Notorius

Är sugen på att starta debutant i september på Trossnäs, men vart kan jag ta fälttävlanskortet? Vad kostar det?
Jag bor i Värmland.

Sv: Fälttävlanskort

Ska se om hon är där på söndag eller lördag, ska hämta mina licenspapper då för jag ska tävla på tisdag (hoppning) och hade glömt bort licensen :o.
Då kan jag prata med henne.

Äh skit, det var regional tävling då :p
Då vågar jag inte, jag väntar tills nästa år, men tar nog kortet i år iaf.

jag betalade 450 kr, och då 300 kr var terrängprovet som var i en vanlig nästan 2 timmar lång terrängträning och så slog vi ihop det att hon kollade så jag kunde hoppa terränghinder och bana.
mkt bra pris tycker jag. 150 kr för tempot och teorin.

Det är väldigt sällan det är lokal tävling i fälttävlan. Det är ingen skillnad på debutant för att det är regional.
Bara så du vet :)

Okej, aja får vänta till nästa år som jag tänkt då :)

Du behöver bara lokal licens för att starta debutant, även på regional tävling.. *för att reda ut begreppen ordentligt* ;)

jasså? visste jag inte :p Min häst då, måste han ha licens?

beauspirit skrev:
jag betalade 450 kr, och då 300 kr var terrängprovet som var i en vanlig nästan 2 timmar lång terrängträning och så slog vi ihop det att hon kollade så jag kunde hoppa terränghinder och bana.
mkt bra pris tycker jag. 150 kr för tempot och teorin.
för mej kostade det endast 25kr för den lilla klisterlappen man ska sätta på gröna kortet:p

så det kostade inget att "rida upp" och skriva provet?
hehe ok men mitt var värt det iaf för träningen var jättebra :D

Notorius skrev:
jasså? visste jag inte :p Min häst då, måste han ha licens?

På regional debutant måste du ha hästlicens, skulle tro att detsamma gäller för lokal debutant, men jag är inte helt säker.

jag har för mig att man inte kan ta kortet på trossnäs...??

ring och hör med dom då =) jag har iaf sett på deras hemsida att dom har träningar där nu . det kan ju vara bra att vara med på iaf =)
vad har du för häst?

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 016
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Grazing
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 246
Senast: sjoberga
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka