Min tanke oxå, farligt att vara funktionär.Så himla fult av italienaren. Blir så uppgiven när man påminns om vilken inställning en del verkar ha till hästen.
Och dessutom intill människor, hade kunnat gå illa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tanke oxå, farligt att vara funktionär.Så himla fult av italienaren. Blir så uppgiven när man påminns om vilken inställning en del verkar ha till hästen.
Och dessutom intill människor, hade kunnat gå illa!
Jag hoppas verkligen han fick reprimander av det. Tyckte hans ridning såg väldigt hafsig och slarvig ut hela ritten, så att hästen stannade var inte alls konstigt. Inte ok att piska på den som han gjordeVad i h-e gjorde italienaren? Jag såg det i ögonvrån, såg ut som att han bara rappade till hästen utan någon som helst orsak.
Tack, då fanns det en orsak även om det var helt förkastligt. Hoppas verkligen att han får någon form av reprimand för det.
Anledningen till stoppet var att han la hästen riktigt dåligt på A hindret och fick ett stopp på B pga omöjligt läge.
Jag tror de pratar om det senareKollar på terrängen nu, märkligt att inte kommentatorerna sade något om Piggy French beteende. De kan ju omöjligt missat det
De nämnde det en stund senare och sa att många hade hört av sig och ifrågasatt det, och att de (kommentatorerna alltså) hade blivit alldeles ställda av uppförandet.Kollar på terrängen nu, märkligt att inte kommentatorerna sade något om Piggy French beteende. De kan ju omöjligt missat det
Hoppades också på att denna var en bättre hoppare än den han har på mästerskap innan.Kul att Ludde inte rev halva banan på hoppningen som han tyvärr haft problem med.
Nu blev han bäst !!!
Gult kort. Tydligen syntes rappen efter målgångFick Piggy nått straff för sitt beteende i terrängen?
(jag såg inte banhoppningen)