Fälttävlan Bleking?

Dingelass

Trådstartare
Nån som vet om det finns nån terrängbana i blekinge?
Hade varit kul o prova..tror FT hade passat mej perfekt!:)

Sv: Fälttävlan Bleking?

Det finns ingen terrängbana i Blekinge. i alla fall ingen offentlig som man vet om. Vi bor i Ronneby men tävlar för småland. Närmaste banan är Gärds i Kristianstad. Vill du prova ta kontakt med någon tränare,så att du kan få hjälp.Finns tex Tobias Grönberg flyinge eller Anna Hassö brukar ha lektioner på Gärds.Sedan finns det Sara Algotsson i Udden Kalmar....

tråkit att vi inte har nåt här..
får höramej för lite vart det kan finnas tid o plats för mej
tack för hjälpen!

Byggde inte Naturbruk i b-hoby en terrängbana för något år sedan? Eller blev den aldrig av?

Värt att kolla upp för er som e intresserade kanske..

Liknande trådar

Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 348
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: Niyama
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 411
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst