Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå in på Equipe och kolla, ser ut som att det går på lördagen.Nån som har koll på programmet på Strömsholm? När går terrängen?
Grattis!Det blev en andraplats även i andra H90-starten, terrängen kändes väldigt bra! Så nu blir det lite tävlingsuppehåll och åka på någon mer terrängträning och börja introducera lite H100.
Sedan hade jag tänkt rida i Flyinge och Öved (H90 igen), är ju dock mindre än en vecka emellan så funderar på om jag ska nöja mig med terränghästprov i Flyinge. Dels för att jag tänker att det blir mindre ansträngande med bara terräng, del för att det är ju billigare . Övriga starter nu i vår har jag för mig har kostat 650-750 ca medans Flyinges H90 kostar 1000 kr . Bara terrängprov (med stilbedömning) kostar 350, men sen har jag ju haft tur och blivit placerad i de andra startarna och fått anmälningsavgiften tillbaka, då spelar det ingen roll hur hög den är... Men man kan ju inte räkna med att bli placerad varje gång heller...
Grattis!
Det är inte så att ambulans- och veterinäravgift ingår i startavgiften hos Flyinge men inte hos de andra?
Mvh, Lady_S
Då håller jag med om att det blir saftigt! Undrar vad de har för utgifter som övriga inte har? Eller om de förväntar sig få starter?Tack!
Verkar inte som det, det finns en separat lista för det på 250 kr.
Då håller jag med om att det blir saftigt! Undrar vad de har för utgifter som övriga inte har? Eller om de förväntar sig få starter?
Mvh,
Lady_S