Nä, och ändå är du tillräckligt insatt och intresserad för att uttala dig. Faktaresistent som sagt.Nä faktiskt så är jag inte det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, och ändå är du tillräckligt insatt och intresserad för att uttala dig. Faktaresistent som sagt.Nä faktiskt så är jag inte det!
Jag har inte bestämt någonting. Jag TYCKER att det är ett märkligt tillvägagångssätt. Att vägra ta till sig den information och dokumentation som finns och istället välja att bara titta på en starkt vinklad, liiiten, liiten del av informationen. Men ändå anse sig så insatt att man kan förmedla vad man tycker. Faktaresistens, som sagt.@Bukefalos0 jag blir väldigt undrande över hur du bestämmer att för att debatten och åsikter ska vara relevanta måste man endera varit på plats eller logga in sig på den länk du upprepat 2 gånger ?
Jag har inte bestämt någonting. Jag TYCKER att det är ett märkligt tillvägagångssätt. Att vägra ta till sig den information och dokumentation som finns och istället välja att bara titta på en starkt vinklad, liiiten, liiten del av informationen. Men ändå anse sig så insatt att förmedla vad man tycker. Faktaresistens, som sagt.
Men???Jag har inte bestämt någonting. Jag TYCKER att det är ett märkligt tillvägagångssätt. Att vägra ta till sig den information och dokumentation som finns och istället välja att bara titta på en starkt vinklad, liiiten, liiten del av informationen. Men ändå anse sig så insatt att förmedla vad man tycker. Faktaresistens, som sagt.
Vad skulle det vara för hund? Jag anar en konspirationsteoretiker här? Berätta gärna vad du misstänkerMen???
Det är väl ingen som gör som du nu beskriver? ?? Du verkar läsa som fan läser bibeln.
...anar en hund begraven
Misstänker att du mest är ute efter att käftas.Vad skulle det vara för hund? Jag anar en konspirationsteoretiker här? Berätta gärna vad du misstänker
Ok, men då tror du fel. Var det det som var hunden? Jag tycker att de som näthatar ska få komma upp till bevis istället för att få härja fritt. Om du nu vill att jag ska redovisa någon speciell agenda.Misstänker att du mest är ute efter att käftas.
Men här har väl ändå ingen näthatat?Ok, men då tror du fel. Var det det som var hunden? Jag tycker att de som näthatar ska få komma upp till bevis istället för att få härja fritt. Om du nu vill att jag ska redovisa någon speciell agenda.
Äh, svarade på fel inlägg. @mackan skulle det vara. Mitt svar på att du inte tycker att någon oinsatt har uttalat sig;
Nähä, då tycker vi olika
JÅ. Till exempel.Men här har väl ändå ingen näthatat?
Vem näthatar?
Va? Du tyckte inte att någon som inte är insatt har uttalat sig här. Men jag håller inte med om det. Dvs jag tycker att man är oinsatt om man tycker något om JÅs ögonblicksbilder utan att ha sett ryttarna rida på antingen film eller i verkligheten. Jag anser att man vägrar se alla sidor av saken när filmen finns tillgänglig men man ändå inte vill se den, men ändå väljer att fortsätta skriva kommentarer i tråden. Då anser jag (obs; inte bestämmer) att man är faktaresistent. Förstod du nu?Va ? På vilket sätt skulle du avse mig ang hund begraven ?
Men jaha - ok -
Hon ju inte ens med i denna diskussionen. Ta det med henne på hennes FB sida. Eller tagga henne här?JÅ. Till exempel.
Men alltså, hela den här tråden handlar ju om hennes debattinlägg. Så hur kan du mena att hon inte bör blandas in? Kommer inte ens ihåg hennes nick här så jag kan inte tagga utan att leta reda på det. Vilket jag inte tycker är nödvändigt att just jag gör eftersom hennes inlägg som sagt är huvuddiskussionen (iaf i uppstarten av denna tråd).Hon ju inte ens med i denna diskussionen. Ta det med henne på hennes FB sida. Eller tagga henne här?
Men om det gäller näthat och andra anklagelser bör du rikta det mot rätt person och inte alla som råkar delta i en tråd.Men alltså, hela den här tråden handlar ju om hennes debattinlägg. Så hur kan du mena att hon inte bör blandas in? Kommer inte ens ihåg hennes nick här så jag kan inte tagga utan att leta reda på det. Vilket jag inte tycker är nödvändigt att just jag gör eftersom hennes inlägg som sagt är huvuddiskussionen (iaf i uppstarten av denna tråd).
Här kommer liiiiite mer information i form av film....rätt många "ögonblicksfrekvenser" här...Jag har inte bestämt någonting. Jag TYCKER att det är ett märkligt tillvägagångssätt. Att vägra ta till sig den information och dokumentation som finns och istället välja att bara titta på en starkt vinklad, liiiten, liiten del av informationen. Men ändå anse sig så insatt att man kan förmedla vad man tycker. Faktaresistens, som sagt.
Inte bara "ögonblicksfrekvenser" utan ögonblicksbilder hopsatta till film. Undras hur dessa ögonblicksbilder manipulerats mha Photoshop eller annat program.Här kommer liiiiite mer information i form av film....rätt många "ögonblicksfrekvenser" här...
delvis kl
Och här förklarar JÅ själva "agendan" med att föra fram detta i ljuset...ni kan läsa hela texten själva i länken ovan...
"This is not about bashing certain riders.
This is about returning to classical standards that are proven to be kind towards the horse's body and mind. Please let us start talking about this issue instead of sticking the head in the sand. We owe it to the horses."
Tror vi är många som framhållit CD s trevliga ridning under åren. Jätteduktig ryttare vare sig det är Valegro eller 4 åringar!Inte bara "ögonblicksfrekvenser" utan ögonblicksbilder hopsatta till film. Undras hur dessa ögonblicksbilder manipulerats mha Photoshop eller annat program.
@Fiador bra att du lägger in en film som visar hur mycket bättre hästarna blir med en annan ryttare.