Fäller redan...

Sv: Fäller redan...

*kl*

Om det är vinterpälsen de håller på att sätta får man ju hoppas att det inte kommer en riktig värmebölja sen...

kl.

våra har börjat fälla av sommarpälsen och skiffta till vinterpäls dom med (både stora och små) det gör dom varje år vid denna tiden ;) det går ju mot vintertid.

kl

har två som fäller, en som inte gör det. tycker det är väldigt tidigt! känns ju som dom knapt hunnit få sommarpäls. :crazy:
dom har täcken så är inte för att dom fryser.

Mina hästar oxå, det är ju inte lika ljust längre på dagarna. Många tro ju att det bara ha med kylan att göra ;)

Liknande trådar

Hästvård Min häst har slutat tycka om att bli ryktad. Hon har alltid stått som ett ljus men nu vill hon inte alls. Först trodd jag det berodde på...
Svar
15
· Visningar
1 292
Senast: Sootie
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Cactus
·
  • Omröstning Omröstning
Hundhälsa Sedan mellandagarna har jag märkt en markant skillnad i mängden hundhår på golven igen. Sommarpälsfällningen var absurd, jag fick...
Svar
19
· Visningar
3 188
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Min häst är så jäkla skavsårsbenägen och i synnerhet nu pälsbytartider. Lånade ut honom för någon dag sen och han kom då tillbaka med...
Svar
17
· Visningar
1 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21
Tillbaka