Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Teoretisk fråga... En korsning mellan två icke fällande raser, tex bichon frisé och lhasa apso, kan det bli en hund som fäller? Olika pälstyp men båda icke fällande, som sagt.
sannolikheten borde ju vara rätt stor för att den inte ska fälla. däremot hur pälsen blir att ta hand om kan bli intressant... anledningen till att en hund fäller måste ju vara genetiskt nedärvd, så.... det enda jag kan tänka mig är om pälstyperna är olika, tex med eller utan underull, och rasen utan underull av någon anledning har anlag för att fälla underull men inte täckhår... undrar om det ens är möjligt? men kul att spekulera!
Hundavel & Ras
Hej!
Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög .
Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Hundavel & Ras
Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Hästnyheter Jag menade inte att det är fel att arbetsgivaren ger de möjligheterna, men inte heller att det är en skyldighet. Om en arbetsgivare bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.