Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
~ramona~Gjort nått jag inte gjort på evigheter, startat wordfeud-match och yes funkar som @Ramona nämde, Nu bara hoppas resten trillar in.
Jag använder också messenger mycket mer än sms.....
Men det tyckte de minsann inte det var när Buke låg nere.Yes. Aftonbladet ser det som en stor nyhet![]()
Lider med dom som drabbats seriöst av detta, men annars så tänker jag bara att ”tänk vad många barn/partner som fick värdefull ”extratid” med sina föräldrar/partner idag!”
Har flera vänner som är typ halvt desperata nu. Fått snap hela kvällen med att dom blir knäppa snart, frågor om vad man ska göra nu osv, och jag undrar på riktigt hur sjutton dom kan må så dåligt över detta?! Vad fan, umgås med din sambo, dina barn, ring dina föräldrar, ring en kompis!![]()
Inte jag hellerJag hade inte ens märkt det.![]()
Det är lite komiskt i efterhand, men just när de uttalade sig, så såg det inte ut som att hela deras nät hade försvunnit.
Det är lite komiskt i efterhand, men just när de uttalade sig, så såg det inte ut som att hela deras nät hade försvunnit.
Bättre.Känns riktigt intressant egentligen. Om FB försvann helt, hur skulle världen då bli?![]()
Bättre.