Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får inte bort det? Det sitter ju fast i själva säkerhetsbältet..Tyget går att ta bort, det gör det alltid. Googla eller fråga i Bilbarnstolar på fb. Sen tvättar du tyget och spolar stolen med slang.
Bältet tar du loss på baksidan.Jag får inte bort det? Det sitter ju fast i själva säkerhetsbältet..
Nej? Det sitter ju under hela stolen, som en loop nästan.Bältet tar du loss på baksidan.
Det måste gå gå lös, försök hitta modellen och bruksanvisning. Kör googelsök med foto.Nej? Det sitter ju under hela stolen, som en loop nästan.
De går att ta lös, hur ska du annars ändra höjden på dem?Nej? Det sitter ju under hela stolen, som en loop nästan.
Man justerar det på annat sätt, orkar inte förklara.De går att ta lös, hur ska du annars ändra höjden på dem?
Ta bild på baksidan och under. Och lägg ut här.Man justerar det på annat sätt, orkar inte förklara.
@Manji bildgooglinng ger inget, bara nyare modeller som inte ser likadana ut.
Alltså, jag vet att säkerhetsbältet inte går att ta bort. Det är få rent tyget jag behöver hjälp med.Ta bild på baksidan och under. Och lägg ut här.
Ok tänkte om någon här visste hur man gjorde. Vi hade babyskydd för 13 år sedan och det gick att ta bort vet jag.Alltså, jag vet att säkerhetsbältet inte går att ta bort. Det är få rent tyget jag behöver hjälp med.