Få rent babyskydd

sthu

Trådstartare
Jaha, där kom det. En läckande blöja. Bajs överallt.

Hur får jag rent babyskyddet? Jag tror inte att själva tyget går att ta bort, jag har inte lyckats klura ut hur.
Är ett Cybex, äldre variant. Vet inte vad den heter..
 
Tyget går att ta bort, det gör det alltid. Googla eller fråga i Bilbarnstolar på fb. Sen tvättar du tyget och spolar stolen med slang.
 
Men nu fick jag tag i den jag fått stolen av. Aton Q heter modellen och manualen satt i botten. Efter lite trix (mycket trix) fick jag av tyget. Frågan är om jag får på det igen..

Säkerhetsbältet står klart och tydligt att man inte, inte ska röra.
 
Det har nog hänt rätt mycket på 13 år..
Säkerhetsbältet sitter som sagt fast.
IMG20240627180811.jpg


Tyget fast med knappar och inkilat under kanter.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 314
Senast: Tiffany
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 434
Senast: Freazer
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
3 994
Senast: Liran
·
  • Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp