Få över musik från iphone till datorn

Ainon

Trådstartare
Hur får jag över musik från iphonen (3gs) till datorn?

Har köpt en ny mobil (en ej iphone) och vill givetvis ha alla mina gamla låtar på min nya mobil och måste därför få över de till datorn men hittar inget sätt att få över de dit. Det är endast låtarna som jag haft innan på datorn (=laddat ner med denna nya dator) samt de jag köpt i itunes som jag får till den nya telefonen.

Sv: Få över musik från iphone till datorn

Efter ha ringt till en tekniknisse till kompis fick jag svaret själv :p

Kan vidarebefodra det här om någon annan har samma problem.
Tydligen har apple någon sorts spärr som gör att man inte kan skicka musiken tillbaka till något annan dator än "hem datorn" (för att skydda musikrättigheterna eller nåt sådant) vilket då gav problem då min första dator gick sönder och jag har en ny sedan ett tag.
Lösningen är att använda sig av ett program som heter SharePod, är gratis och bara att ladda hem :)

Sv: Få över musik från iphone till datorn

Jag har själv använt gratisprogrammet IFunbox för samma sak.

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
998
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
665
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 389
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar