Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det har de senaste åren inte varit särskilt många LA:5/6 överhuvudtaget, och nu när de inte längre får finnas på lokaltävling så är det väl inte konstigt att det blir ännu färre.
och jag har reagerat på att det knappt finns några MsvB eller MsvA heller
konstigt nog då det med de nya kvalreglerna iaf borde finnas gott om MB4 och MB5...
Du och jag hör ju till samma distrikt och det ser väl rätt dåligt ut överlag tycker jag.
Snart får man väl börja åka lika långt som man gjorde när man var i farten på fälttävlansbanorna på allvar
Jag som tävlar lokalt reagerar på att LA-klasserna ofta försvinner från de lokalatävlingarna helt o hållet här vilket jag tycker är trist.. Förr var de nån LA på nästan varje lokal.
Jag håller med dig på sätt och vis, för försöker man komma med på tävlingar utanför sthlm är det ju typ alltid nån allsvenska och då har man inte en chans att komma med.
Men samtidigt är det otroligt irriterande när man rider i lag och arrangören har valt att ta in en massa individuella starter i själva lagklassen
Har man lagklass måste ju givetvis lagryttarna ha företräde, sen kommer alla junisar som man inte får ra bort. Då blir det inte många platser kvar som sagt.
Blir trycket hårt tror jag kanske att vi (Mariefred) kommer att lägga in en Msv B:4 under våren.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi Jag tänker så också, ser det nog mer som positivt om någon kan lära sig något från journalerna. Om hur det var nu, som den "lilla"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.