Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset!!!!Jag hade lätt hyrt en matt-tvätt och ångat dem. Då dör ju ev. mögelsporer också.
Tack för tipset!!!!
Bor i hyresrätt, kanske kan kolla med hyresvärden om de har någon, om inte så var det ju väldigt billigt! !Brukar kosta mellan 200-400 kr för 1-2 dagar. Inte sällan skickar de med textilschampo till visst antal liter vatten.
Har botthär i tre år ungefär, aldrig känt något innan.Kontakta värden/vaktmästaren om du bor i hyreslägenhet
Edit: har du nyss flyttat dit?
Har botthär i tre år ungefär, aldrig känt något innan.
Nej, det tror jag inte. Det ser rent ut, möjligtvis lite dammigt emellanåt, hår och sådant fastnar ju i filtmaterialet. Jag funderar på om jag kan ha spillt kaffe eller om barnen har spillt saft utan att märka det. Tycker dock det är konstigt att jag inte kan urskilja exakt var det luktar, utan kan bara lokalisera det till just "trappan". Om jag spillt borde det rimligtvis lukta om bara ett trappsteg.Jag hade nog funderat lite över vad som inträffat för att det ska börja lukta. Något som läcker?
Hahah förlåt totalt OT men jag ser framför mig en bild på @Monkie som kryper uppför trappan vilt sniffande för att lokalisera var det kommer ifrånNej, det tror jag inte. Det ser rent ut, möjligtvis lite dammigt emellanåt, hår och sådant fastnar ju i filtmaterialet. Jag funderar på om jag kan ha spillt kaffe eller om barnen har spillt saft utan att märka det. Tycker dock det är konstigt att jag inte kan urskilja exakt var det luktar, utan kan bara lokalisera det till just "trappan". Om jag spillt borde det rimligtvis lukta om bara ett trappsteg.
Vad finns det under trappan? Inget? Förvaringsutrymme?Nej, det tror jag inte. Det ser rent ut, möjligtvis lite dammigt emellanåt, hår och sådant fastnar ju i filtmaterialet. Jag funderar på om jag kan ha spillt kaffe eller om barnen har spillt saft utan att märka det. Tycker dock det är konstigt att jag inte kan urskilja exakt var det luktar, utan kan bara lokalisera det till just "trappan". Om jag spillt borde det rimligtvis lukta om bara ett trappsteg.
Med ångtvätten i min hand, vad hittar jag! ? Jo, ett hemligt skåp under trappan med dolda dörrar som man kan öppna underifrån. Därinne finns några kranar och det är här lukten kommer ifrån! ! Blir samtal till hyresvärden imorgon!
Till golvvärmen tror jag. (Inte särskilt duktig på sång här). Jag såg ingen fukt, men det luktade därifrån!Vattenkranar? Var det fuktigt där under?