Exteriör-rideffekt

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Pellis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 179
Sv: Exteriör-rideffekt

Kortfattat kunde han bevisa att lörelsen i bogleden var så gått som obefintlig, 1-2 cm.
Det som gav rörelse som "bogfrihet" var ett långt överarmsben som automatiskt ger en lång tricepsmuskel som i sin tur underlättar en större rörelse av armbågsleden= steget blir högre och mer framåtgripande.

Små vita prickar och 500 bilder i sek, neddraget till slow motion= häftigt! :idea:

Skulle gärna gå på en föreläsning för att fräsha upp minnet. Tydligen har han lyckats förbaskat bra med sina mätningar på fullblods-åringar och deras förutsättningar som löphästar.

Nåja, bevisa och bevisa. Nu ska vi kanske inte dra för höga växlar på detta.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 052
Senast: Kajsalisa
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 070
Senast: Tantan
·
Kropp & Själ Är det lönt att byta sort inom samma klass, ssri? Jag har fått prova tillägg med noradrenalin stimulans som voxra och enbart brintellix...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: tråkmåns
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 140
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka