exteriör för 2-åring?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kajsalisah
  • Startdatum Startdatum
K

kajsalisah

Är det stor chans att en 2-åring med långa ben och som nu är högre i bak också kommer att växa ikapp och länga sin mycket korta, stumpiga kropp/rygg? Hoppas någon förstår vad jag menar...

Sv: exteriör för 2-åring?

Japp de kan växa på längden sent, har själv en som var extremt kort upp i ca 2,5 års ålder (med tanke på två långlinjerade föräldrar så var vi lite förbryllade var denna mkt korta rygg kom ifrån). Som ca 2,5 åring började hon äntligen växa i lite på längden och kan nog idag som 4 åring sägas ha ganska normal rygglängd möjligen fortfarande ngt kort men inget extremt som tidigare när man verkligen undrade var sadlen skulle få plats någonstans.

Tack! Nu känner jag mig något lugnare! :-)

Jo, det är absolut god chans att den växer i sin kropp, vänta ut den bara :) En tvååring på våren ser inte alls ut som den kommer att göra när den vuxit klart.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
999
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 567
Senast: monster1
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 234
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II