Exklusiv Horse Wear

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Matilda_o_Bonita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 135
Sv: Exklusiv Horse Wear

Dom har jättemånga fina och bra saker. till bra pris.
jag har köpt ett fleecetäcke med hals därifrån som jag är supernöjd med :)

Kompis köpte schabrak från Exklusiv få Falsterbo i år, i bomull.
Superfint och jättehärlig kvalité!
Är själv lite sugen på att köpa ett schabrak från hemsidan, man kan ju välja mellan så många färger!

Vad bra :) Funderar närmligen på eventuelt ett Schabrak och två ländtäcken.

jag köpte därifrån när det var 30%s rea på allt i våras!
ett bävernylonridtäcke med teddyfodring extra tillägg guldpaspoal, samt ett bommullschabrak am.modell, med extra tillägg guldpaspoal, dessa två fick jag för runt 450 kr tillsammans sen + frakt då. Mkt billigt! bara täcket kostar ju så ivanliga fall :p.

är mkt nöjda med mina, fast schabraket är av lite "hård" bomull och lite stelt men har bara använtd det två gånger då. (vitt tävlingsschabrak).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 918
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 320
Senast: Enya
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka