EWR klubbmästerskap D-tävling Långasjö

Sv: EWR klubbmästerskap D-tävling Långasjö

Ska helt klart dit och titta :)
Bor ju i emmaboda ;)

Hur dags börjar det på morgonen?

Då har vi flyttat...önskar er lycka till med klubben framöver. Ses kanske nästa år om jag gör min planerade tävlingsresa runt landet. Beror lite på hur jag jobbar.;)

surprise, surprise.. jag Lever!! *asgarv* ny dator.. som kan hantera buke utan att do.. hahahaha woho!

..ga till "det dar" stallet du vet sa snarjer vi lite?

(Forlat for tradkap..)

Hojsan. Det börjar kl 10 om allt vill sig väl. Bewwan du får kapa hur mycket du vill. ASG

Nu får vi lyffta framtråden igen. Det är snart dags.

Puttar lite på tråden och gör en informell anmälan till KM!!!:bump::bump:
Yihaaaa jag har fått låna en häst över vintern så nu j*klarns utmanar jag er andra EWR:are om klubbmästerskapstiteln..:laugh::laugh:

Paxan vad säger du en duell i Freestyle reiningen???;)

De får vara till nästa år, jag e tvungen att vara speaker. :D

Hej Gitte!

Är det många anmälda ekipage? Lång el kort dag? :-)

Många hälsningar Lena

Oj va anonym jag blev. Haha.I dags läget. 23 ekipage o ca 58 starter. Ses På söndag. Hoj

Hojtan. 64 starter, ses på söndag,

hoj. 24 ekipage o 71 starter. Då va de dags i morgon då. Bilen e packa o hästen skall gromas i morgon bitti. Jag e bara med som utfyllnad

Jätte grattis till våra klubbmästare. Buke Jester vann km open
Jagodags dotter vann km youth. De var samanlagt bästa km ekipage i open / youth

Är man stolt eller?......:rofl::rofl:
Tack för en trevlig dag!

Hälsningar Lena

Tack för en välordnad tävling:bow::bow:
Jag är superstolt över resultaten och de fina priserna:laugh:

Men Paxan...helt ärligt så var din Freestyle reining det bästa och roligaste jag sett på länge, jag skrattade så tårarna rann. Tack för att du bjuder på dig själv :bump::bump: Du ska få en blå/gula rosett av mig nästa gång vi ses, den matchade dig och din klädsel super. :rofl:

Tack snälla, de var gulligt sagt. Jag hade ju ingen aning om vad madde totat ihop, fick tipset genom sms. Hel blå, lite fjädrar o ev en näbb. jag hoppade näbben som du såg. Hade ingen aning om musik valet, 100 % improvisation. Jag undrar när jag ska göra något på riktigt någon gång. Hoppas aldrig, för jag har skit kul för att jag inte kan utan bara gör. Men du vännen är fanen en stjärna av stora mått. du kommer att sopa rent på tävlingarna nästa år även sm . Helt övertygad, DU e min IDOL:love::bow::bump:

Hahahaha självklart bidrar jag med en bild om detta nu funkar...:bump::bump:

52930_1256975273.jpg

Längst till vänster Paxan och längst till höger jag. Om det är fler bukemänniskor med på bilden får ni gärna lägga till er:)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 448
Senast: KesoNeso
·
Fälttävlan Hej! Hur tänker ni kring övernattning vid fälttävlanstävling? Åker ni alltid dagen innan när det är längre? Och vad räknar ni då som...
Svar
2
· Visningar
2 068
Senast: hamilton1
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 604
Senast: bollen__
·
Hästvård Hej alla kloka hästmänniskor! Med sommaren kommer alla funderingar kring hur vi med lättfödda hästar och ponnysar ska göra. Jag har...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka