Eurovision Song Contest - INFÖR Semifinal 1

Jag och dottern tittar :D

Azerbajdzjan var varken eller för min del men dottern tyckte att den var bra.

Island var halvtråkig och vi var överens.

Albanien är lite roligare och även här är vi överens.

F.d. Fridamatilda här som brukar dyka upp i Eurovisiontrådarna förr eller senare :D

Ingen toppnotering hittills enligt mig. Tjeckien var ett riktigt bottennapp.

Litauen... det är något med den jag gillar, men det känns som om det är en triljard ljudeffekter och jag kan inte låta bli att undra hur hon sjunger egentligen.

Israel, Det är så mycket andra ljud än sång så jag har svårt att höra själva låten. Men budskapet är säkert bra!

Alltså. Herregud så knasig Israels låt är! Jag älskar det här, det fick mig åtminstone att reagera och vilja hålla koll på tvn varje sekund.

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 888
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 391
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 557
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
30 928
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar