23:10.Jag tror inte att dom är klara till kl 23
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
23:10.Jag tror inte att dom är klara till kl 23
23:10 står det i min tv-meny.Jag tror inte att dom är klara till kl 23
Jaha tablån jag kollade på stod det 21-2323:10.
De har ändrat.Jaha tablån jag kollade på stod det 21-23
Samma med de som hatar Eurovision men likt förbannat ska finnas i varje chat och kommentarsfält. Man typ, then don't!Nån har frågat i SVTs chatt: ”Varför kan man inte rösta på Loreen?asså kan inget land gör det o vrf”
Hur kan man inte veta det?
Johar Bendjelloul var på p3 imorse och snackade Eurovision om att de borde ju självklart sjungit på tyska! Rekommenderar hans prat i efterhand, finns som podd med p3 morgonpasset gästen dog av skratt många ggr.Haha, Tyskland lät lite risigt på samma vis som Blutengel tänker jag... och mkt riktigt verkar de haft med varandra att göra.
Bästa everGlöm inte Ukraina 2021!
BlutengelHaha, Tyskland lät lite risigt på samma vis som Blutengel tänker jag... och mkt riktigt verkar de haft med varandra att göra.
Har man ju sett på Arvika på den gamla goda tiden så att säga.Blutengel
Vi får ta plats 1-3 också i finalen så blir det extra skojKul att Sverige, Norge och Finland gick vidare.
Finland var ju min favorit innan men hans sångröst i andra halvan var ju katastrof. Tycker inte det håller måttet tyvärr
Jag gjorde misstaget att tillsammans med dottern lyssna på Finlands bidrag i en app igår och efter det har jag inte fått något annat än finsk pop-rap-rock på finska i det genererade flödet. Den verkar verkligen ha viktats högt i algoritmerna, för jag har nog aldrig tidigare lyssnat på finsk musik…..Såå illa? Jag har hört rapporter om det från repen också. Om det låter så illa i finalen blir det svårt för honom att få toppoäng från juryn på lördag! Publiken kan förlåta sånt ibland men frågan om juryn kan det?
Jag tycker hans röst var ok i första delen men sen när den svängiga delen kom på var den kass. Han blev nog lite andfådd också. I mina ögon lät det som han verkligen inte kunde sjunga. Tror som du att publiken kan köpa det men inte juryn.Såå illa? Jag har hört rapporter om det från repen också. Om det låter så illa i finalen blir det svårt för honom att få toppoäng från juryn på lördag! Publiken kan förlåta sånt ibland men frågan om juryn kan det?