Haha, ja visst låter det EBM innan det andra drar igång?
Verkligen! förstå om den fortsatt på det spåret. Fast ändå förnodligen bäst ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja visst låter det EBM innan det andra drar igång?
Jag har ju lyssnat en del på dem på spotify och till skillnad från tidigare år är det ingen av låtarna jag vill plocka bort från listan. Lägstanivån är högre än vanligt. Men jag ser bara en lysnande stjärna hittills.Asså i sak kunde det här lika gärna varit ett helt normalt finalfält !!
Som sagt kvaliten har verkligen höjts !
Röstat på FinlandRöstar ni?
Jag orkar inte...
Nä.Röstar ni?
Jag orkar inte...
För mig känns det lite märkligt att jag gillat några låtar på riktigt senaste åren, haha. Denna, go_a shum, och Hatari.Verkligen! förstå om den fortsatt på det spåret. Fast ändå förnodligen bäst ikväll.
Samma, aldrig röstat men nu jävlar.Röstat på Finland
För mig känns det lite märkligt att jag gillat några låtar på riktigt senaste åren, haha. Denna, go_a shum, och Hatari.
jag har lyssnat på aftonblaskans killar på plats och åtminstone de tror att finland tar hem semin men att juryrösterna går till Loreens fördelTror Finland kan vinna allt faktiskt, om inte Loreen gör det kan väl Finland få göra det. Men jag har inte sett alla bidrag ens den här semifinalen så jag kan förstås ha missat något bra.
inte förrän efter finalenFår man veta vilken låt som får flest röster? Jag kommer inte alls ihåg hur semifinalerna fungerar, framförallt inte nu när de tagit bort juryrösterna från semi.