Tack! Jag håller Finland som näst bästa, så hoppas på dom med.Gillade inte Schweiz direkt, men håller en tumme för dem på lördag för din skull då! Även om Finland har vunnit mitt hjärta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag håller Finland som näst bästa, så hoppas på dom med.Gillade inte Schweiz direkt, men håller en tumme för dem på lördag för din skull då! Även om Finland har vunnit mitt hjärta.
Om man får hålla tummar för bra placeringar utefter Finland och Sveriges vinst så hoppas jag att Tjeckien kommer högt. Får gåshud när jag lyssnar på den i bilen på högsta volym.
Jag skulle uppskatta om Kroatien fick en ok placering också!Om man får hålla tummar för bra placeringar utefter Finland och Sveriges vinst så hoppas jag att Tjeckien kommer högt. Får gåshud när jag lyssnar på den i bilen på högsta volym.
Tjeckien är riktigt bra men jag tycker att dom föll lite på framträdandet tyvärr så tror inte det kommer gå så bra som man önskarOm man får hålla tummar för bra placeringar utefter Finland och Sveriges vinst så hoppas jag att Tjeckien kommer högt. Får gåshud när jag lyssnar på den i bilen på högsta volym.
Bor i Österrike och insag att jag nog aldrig hört laten eller ens vet vem/vilka som deltar. Sa ointresserade är Österrikare (och österrikisk media) av Eurovision, det skrivs inget om det. Hade det inte varit för att jag läser svenska tidningar hade jag nog tom missat att det är Eurovionvecka.Åh just det, Österrike är en bubblare som kommer nu på semifinal 2. Kan hända att dansen från videon övas på också...