Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt snygg!Ălskar Spanien!
Hon Àr dösnygg och lÄten Àr grym!
Hon Ă€r dösnygg ja! Men string Ă€r inte snyggt pĂ„ nĂ„gon enligt mig. Kommer aldrig förstĂ„ mig pĂ„ det plagget.Ălskar Spanien!
Hon Àr dösnygg och lÄten Àr grym!
Hon Àr dösnygg ja! Men string Àr inte snyggt pÄ nÄgon enligt mig. Kommer aldrig förstÄ mig pÄ det plagget.
Jag kan förstÄ mig pÄ string, men pÄ scen? KÀnns lite som "Rösta pÄ oss, vi visar upp en halvnÀck kvinna dÄ!"Hon Àr dösnygg ja! Men string Àr inte snyggt pÄ nÄgon enligt mig. Kommer aldrig förstÄ mig pÄ det plagget.
Och jag kÀnner att om jag hade haft hennes kropp hade jag aldrig gÄtt ut i nÄgot annatHon Àr dösnygg ja! Men string Àr inte snyggt pÄ nÄgon enligt mig. Kommer aldrig förstÄ mig pÄ det plagget.
Jag kan förstÄ mig pÄ string, men pÄ scen? KÀnns lite som "Rösta pÄ oss, vi visar upp en halvnÀck kvinna dÄ!"
Och jag kÀnner att om jag hade haft hennes kropp hade jag aldrig gÄtt ut i nÄgot annat
Ăh, Ă€r vĂ€l lite dĂ€rför man tittar pĂ„ ESC?Jag kan förstĂ„ mig pĂ„ string, men pĂ„ scen? KĂ€nns lite som "Rösta pĂ„ oss, vi visar upp en halvnĂ€ck kvinna dĂ„!"