Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast Àr ju en engÄngsgrej? Blev ocksÄ irriterad först men lite smÄkul sen.Jag tÀnker maila SVT om detta dÄliga upplÀgg. Gör gÀrna det ni ocksÄ. Mailadressen Àr:
kontakt(a)svt.se
Omöjligt att följa programmet ju.
Om man sÀger att man ska spela lÄtarna för att tittarna ska fÄ rösta sÄ lÀgger man vÀl inte pÄ en massa pladder som förstör lyssningen?Fast Àr ju en engÄngsgrej? Blev ocksÄ irriterad först men lite smÄkul sen.
Iof har jag lyssnat pÄ lÄtarna innan...
Litauen och Island Àr mina favoriter med, förutom the MamasJag var först jÀtteirriterad pÄ kommentarerna under lÄtarna!
Dock har jag hört lÄtarna innan, och det var lite kul kommentarer ÀndÄ.... SÄ Àr kluven till upplÀgget!
Mina favoriter Àr nu:
Ryssland, Island, Tyskland, Danmark, Malta, Litauen!
Fanns nĂ„gra till helt ok lĂ„tar som tex Bulgarien, Schweiz, Ăsterrike, Spanien... Men de ovan stod ut mest!
Min tonÄring hÄller med dig. Hen tyckte det var mycket roligare med korta klipp av lÄtarna och andras kommentarer.Jag Àlskade upplÀgget! KÀndes nytt och kul. Tycker det Àr synd att SVT fÄr sÄ mycket skit, det skulle ju inte blivit nÄgot program alls egentligen
Jag Àlskade upplÀgget! KÀndes nytt och kul. Tycker det Àr synd att SVT fÄr sÄ mycket skit, det skulle ju inte blivit nÄgot program alls egentligen
Ja, sÄ synd med Ryssland! Jag tyckte de var roliga och avslappnade i Är.Finalisterna Àr klara!
Vad tycker ni?
Jag saknar faktiskt Ryssland :O
Visa bifogad fil 50575Visa bifogad fil 50575
Ja, sÄ synd med Ryssland! Jag tyckte de var roliga och avslappnade i Är.
Verkar som de falllit ur listan i appen, de Ăr vidare!Jag med! Jag trodde att Ryssland var givna i final! JĂ€tterolig lĂ„t som sĂ€tter sig. Konstigt!
Verkar som de falllit ur listan i appen, de Ăr vidare!